hanisha humaira

hanisha humaira

teech

teech

Monday, January 17, 2011

mampukah aku

lemahnya aku bila diberi cubaan sebesar ini... aku diuji dari setiap sudut dalam hidup aku.. dari sekecil2 perkara sehinggalah sebesar2 perkara... zh ckap kat aku.. kuatlah akak.. bantu saya juga....

tapi hakikat sebenarnya pahit untuk aku telan ...bila dunia bergelak ketawa mampukah aku masuk dalam komuniti itu.. yang ade cuma istilah senyum plastik je..

ikut kan hati dan semangat aku ... aku dah tak mampu nak berdiri... kenapa aku diuji sampai macam ni... cukuplah dengan apa yang kau dah timpakan ke atas aku... aku dah tidak sanggup menanggungnya.. dari kecil sampai sekarang... tak hbis habis dengan ujian..

dari kecik.. mak selalu marah2 and tanya aku kenapa aku lahir kat dunia ni menyusahkan orang je ... mak sendiri tak mengingin kan aku lahir kat dunia ni.. seolah2 menyesal dengan kewujudan ku.. sampai sekarang mak masih lagi mendoakan benda2 buruk jadi kat aku.. dah 23 thun aku hidup keadaan tetap sama...hancur hati aku bila berhadapan dengan ckap2 orang yang melahirkan aku ke dunia ni

hakikat sebenarnya aku sendiri tak minta dilahirkan kat dunia ni...

bila abah ckap kat bini dia.. yang mati tu je anak abg ... yang cacat tu bukan anak abg... sedih giler....hanya aku je yang tau..

bile kakak2 n abg2 tiri aku tu ckap tak yahla sambung study.... bla bla bla bla bla ... and nampak sgat diaorang tu just nk mempergunakan aku je

bila aku nk sambung degree... aku ditendang ke sana kesini ... laluan untuk aku teruskan hidup teramat la sukar..

kawan "baik" aku plak tak habis2 nak hancurkan hidup aku ... sebarkan benda2 bukan2 pasal aku.. biar satu malaysia tau..

lagi... bila aku terpakse hilang abg aku sbb diaorang ... sengal giler... aku tak sangka ayat tu yang aku kluar dari mulut dia
dia ckap aku dah dapatkan simpati seluruh penduduk malaysia bila cite aku kluar paper..blh jadi gile aku..
c
pastu sem lepas time aku tumpangkan clasmate aku kat permenent room aku ni .. dah... dia buat hal plak.....sial betul!!!!

lastnye result aku turun gler gaban....
teech ckap kenapa u suke sangat dengar ckap orang .. ckap orang takkan membunuh u pun

and you will not find any answers bila aku ckap ckap i keep on thinking and asking y they do that ....

tak de satu benda pun yang hppy dalam hidup aku...
malang betul nasib aku hidup kat dunia ni

1 comment:

dato'rahimj said...

hye mampu bsyukur kehadrat Allah swt...

Total Pageviews